2 Temmuz 2009 Perşembe

2 Temmuz

Dün, üniversitelilerin takıldığı iddia edilen bir internet sitesinde bir yorum görmüştüm. " Sivas'ta yakılanların hiç mi suçu yok?"

Ben bu ülkeyi çok seviyorum, burası benim yaşadığım yer ise güzelleştirmek için elimden geleni yaparım, ülkesini seven herkesten de bunu beklerim. Eleştiri de bunlardan biri.
Sivas Katliamı'nın 16. yıl dönümünde hala katliamla ilgili adli olarak 1 adım yol alınamaması, derin devlet/bbp/şeriat yanlıları/modernite düşmanlığı/bilim ve sanata düşmanlık ne ararsanız vardı bu cinayetlerin içinde. Bir oteli insan yakan bir fırın olarak tasavvur edebilecek kişilerin kafalarına çakmalıyız ki iyiliği güzelliği doğruyu sanatı şiiri edebiyatı bilimi, bizim çocuklarımız böyle meselerle uğraşmasınlar.
Türk Devleti ve milletinin bir utancıdır Madımak, hepimizin yüzü kızarana kadar bağırmaya devam.



"vurun ulan vurun vurun
ben kolay ölmem"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder