21 Ağustos 2009 Cuma

Bisikletttttt Aldım

Bir bisiklet aldım bugün, biraz denk geldi, biraz şans yardım etti diyelim. Sedona Borla modeli, bisikletten anlayan biri sadece başlangıç için değil normalde de epey iyi bir bisiklet olduğunu söyledi.
Ege Pedal grubuna denk geldim ve ilk günümde ortalama 20 km hızla 35-40 km arası pedal çevirdim. Gerçekten iyi bir deneyim oldu özellikle bisikleti seven tecrübeli insanlarla tanışmak. İlk gün deneyimlerimi paylaşıyorum.

- Kask ve eldiven olmazsa olmaz. Bunların yanında iç lastik, yama takımı, alyan seti, matara. Gece kullanacaksanız far ve arka reflektör olmazsa olmaz.

- Taytlara pek sıcak bakamıyorum ama şu an rahat oturamadığımdan sanırım yakın zamanda edinicem.

- Kendimi yorgun hissetmiyorum, yarın ne kadar hammışım sanırım görücem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder